The Wingate School | News
607
page-template-default,page,page-id-607,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

["error","(#12) description field is deprecated for versions v3.3 and higher"]
2 weeks ago

K2 #woodlandwalk had a scavenger hunt!

2 weeks ago
Photos from The Wingate School's post

El día de hoy el personal del colegio que tiene trato con la cafetería recibió una capacitación sobre el manejo higiénico de los alimentos fundamentado en distintivo H y lineamientos ... See more

3 weeks ago

#EarthDay2021 How else can you help the planet?

3 weeks ago

Congratulations to everyone who participated in the school's Creative Writing Competition! And in particular, to our winners. We will be showcasing extracts of their work over the coming days.

* ... See more

« 1 of 8 »

Inauguran en Huixquilucan Colegio Wingate School

El presidente de Huixquilucan, Enrique Vargas del Villar, inauguró el colegio Wingate School, donde refrendó su compromiso con la educación; institución que se suma a la confianza de los inversionistas para asentarse en la localidad.

New British schools to open in Mexico City and Geneva

A new family-run British international school will open in Mexico City next year. The Wingate School is the brainchild of Tom Wingate, a Briton with 30 years of teaching experience in..